Bloppis del 2 - Cheer saker

Cheerleading skor från Keapa. 
Storlek: 38.5 - 24.5cm
Pris: 250kr, först i kvarn
Röd glittringa shorts från Alleson Cheerleading, använt 2-3 gånger (bara för tävlingar) som nya!
Storlek: L Girl
Pris: 150kr 
SÅLD
Zebra Glittriga cheer shorts från Pizzazz
Storlek: Adult Small
Pris: 80kr
SÅLD
T shirt med stenar på i texten CHEER (inga har ramlat av efter tvättar)
Storlek: S
Pris: 80kr
SÅLD
Rosa glittrig sport bh från Pizzazz
Storlek: Youth Medium
Pris: 120kr
SÅLD

Rosett gjord av mig. 80kr 

Rosett gjord av mig. 100kr - sänkt med 20kr

Rosett gjord av mig. 60kr

Rosett gjord av Ida Maria. 100kr - sänkt med 40kr

Rosett gjord av mig. 80kr
Ko roset. 60kr SÅLD

Så det var alla mina Cheer saker jag säljer! Först i kvarn gäller det på alla saker! Möts upp i stockholm och kika mig om du är intresserad! Bloppis_andiss och bara seriösa som är intresserade! :) Kram Andrea
 
Kommentarer
Postat av: Ylva

Vill ha den råsa glittriga sportbh-n!

Svar: Den är tyvärr såld nu! :)
boosha.blogg.se

2013-04-09 @ 17:49:17
Postat av: ava

heej! skulle vilja ha den svart-vita rosetten\ ava
p.s ni är heeeeelt fantastiska! <3 <3 <3 <3

Svar: åå tack! Kika mig bloppis_andiss :)
boosha.blogg.se

2013-04-11 @ 10:46:58
URL: http://futuregirls.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Såg att du sålde ett par cheer skor. Finns dom kvar? Vilken modell av Kaepa är det? :)

Svar: Japp dom är kvar! Vet dock inte vad dom heter kolla på deras hemsida om du hittar några som liknar! ;)
boosha.blogg.se

2013-06-10 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback