Laka

Idag har det verkligen varit en tråkig och segt dag... :( Laga pannkisar och sen bara hängde runt och verkligen slöade bara i pyamasen! Men sen så skulle jag ändå hjälpa mamma att lämna tillbaka en tröja så då gick jag ner på stan och fixade det! Sen yrade jag om runt gallerian! Men jag stannade till på den lilla manikyr affären som heter LAKA som är brevid hollister i gallerian.
Dom sålde en låda där man kunde få 2 valfria nagelak, nagel fil, nagel buff och en nail corrector (som tar bort nagelack runt naglarna efter man har målat!) för bara 150kr!! Så tänkte jag varför inte gick bara runt och sen så har jag letat efter ett mint grönt nagelack ganska länge och tror jag har hittat det perfekta! Och sen tog jag ett nude färgat en enkel färg bara! :) Sen så gick jag hem och nu har jag ätiti och ska kanske fixa naglarna nu och se film med mamma! Några film tips?? Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Ellentin

Jag var också på Gallerian vid Hollister idag! :)
Du tar btw jättebra bilder på produkter o annat stuff
En sevärd film tycker jag är " Allt för min Syster" om du inte sett den. Jättebra fast sorglig.

Ha de'

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D Å jag har redan sätt den tror jag jätte sorlig men bra tror dock inte mamma har sett den men vi kanske ska se den! :) Kram
boosha.blogg.se

2013-04-03 @ 20:56:40
Postat av: Tilda

Bitchkram är jättebra! Och John Tucker must die. :D

2013-04-03 @ 21:27:02
URL: http://tildagronlund.blogg.se
Postat av: :)

"The Impossible" är super bra!

2013-04-04 @ 09:27:10
Postat av: Alice (:

Snygga färger! :D

2013-04-04 @ 20:11:54
URL: http://fotohunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback