Photo Shoot

Idag så hade vi vårt sista prov för denna vecka! Super skönt att det är klart, det var genetik och jag tyckte det var väldigt lätt men att det var en otrolig tidspress för det var 4 stora frågor på 60min, sen fick jag 20min extra pga. mina dyslexi! Men ändå , tog aldrig någon paus och bara skrev flera papper, tror säkert läraren inte kommer kunna se vad jag har skrivt... hehe
Efter det så gick jag på prommis med Awa och hennes hund Zai som hon är hund vakt åt, och sen så mötte vi upp Louise! Nu ska jag göra lite matte och sen sovaaaaa, kram Andrea
 
Här är lite bilder från gårdagens plåtning för omslaget på Awas singel som kommer snart, kan knappt vänta den är gryyymm och bilderna från igår blev också rysligt bra! åååå, så taggad det bara sprudlar i kroppen!! ♥

Canon EOS Rebel XSI / Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback