Q/A

Q: Hej Andrea! 
Jag går i 8:an och jag skulle behöva läxhjälp, men hur fixade du det? En av mina kompisar i 9:an har men det var en vän till henne, och hon vet inte hur man fixar det annars, men vet du hur man gör? :) 
Skulle varit jätte snällt om du visste och kunde berätta för mig, för behöver verkligen det i matte :p 
Kram :)
 
A: Det finns fler organisationer som har läxhjälp, och då kommer dom hem till dig och hjälper dig. Inte säger svaren utan lixom hjälper sista biten! :) Jag har My Academy och för att läsa mer om deras läxhjälp kan du gå in på deras hemsida --> HÄR
 
Q: Var har du köpt Chai-pulvret? :)
A: Jag har köpt det på Espresso House!
Q: Kan du visa hur du gör chailatten??:)
A:  Antinge så så skummar jag mjölk i vår kaffe maskin eller så värmer jag mjölk och vispar den med en liten elvis och häller i lite varmt vatten (upp kokat vatten) och sen 2 tsk av Chai pulvret från Espresso House! :)
 
Q: jag läser den boken fast på svenska :) 
Kan ni göra en till frågestund?
A: Du kan fortfarande ställa frågor HÄR

Q: Vart tittar du på gossip girl?
A: Swefilmer.com
 
Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback