THE CARRIE DIARIES

Hej, har fått många frågor om The Carrie Diaries om hur den är osv så tänkte berätta lite, rekomenderras!
 
Beskrivning
Carries mamma har precis gått bort och hon lever nu med sin pappa och sin syster Dorit som är inne på att trotsa allt och alla. Man får följa med henne bland hennes vänner, fiender, framtida pojkvänner, och nya spännande äventyr i Manhattan. Saker och ting går inte alltid som de ska och man får hela tiden se hur hon skall lösa det! Jag älskar serien, eftersom detta är Carries liv innan "Sex and the City" så tycker jag det är lite kul att få se denna serie. Sen tycker jag att skådisen Ann Sophia Robb är grrrym!!!!!!
 
Ni hittar serien HÄR
 
UPDATE; JAG BRUKAR KOLLA PÅ PUTLOCKERLÄNKEN , MAN BEHÖVER INTE LADDA NED!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback