Glam up your nails

Hej! Jag fick ett jättefint nagellack utav Andrea härom veckan, nu har jag prövat det och tänkte göra en liten review!
Jag tyckte det var superfint och coolt med "flarnen"utav rosa glitter som var lite större format. De blev snyggt på naglarna över ett ljusrosa nagellack från Make Up Store, mixen av de två gjorde att det blev en liten metallic känsla över det hela men ändå lite glansigt. 
Här är stegen för hur jag gjorde(fick dock ingen bra bild på naglarna) för att det skulle bli så fint som möjligt!
 
1. Jag målade en grund med det ljusrosa nagellacket, två gånger!
2. Sedan penslade jag på glitternagellacker från ncLA , två gånger!
3. Sedan använde jag mig utav en nagelbandsolja för att mjukgöra samt skydda nagelbanden innan jag satte på...
4. ... Topcoaten!
 
Efter ca 10 dagar började nagellacket slitas ut så jag rekomenderar det starkt i kombination med det andra produkterna för att det ska hålla länge! Kram Awa
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback