Helt slut

Herre gud vad trött jag är! Kom hem för kanske 10 min sen, så jag har varit i gång sen klockan 8 imorse! Vi slutade i oförsig inte sent, men vi hade 2,5h historia som sista lektion.. Sen har Awa och jag varit på stan och kollat på kläder. Vi ska på en fest med Great Gatsby tema (20 tal) om ni har något förslag vart man kan hitta såna kläder kommentera!! För det är snart. Det är vekrligen svårt har en kläning som alternativ men den känns helt ok, den är som nödlösining hehe. Men jag ska köpa lite fjädrar och sånt sen. Nu ska jag äta och sen plugga... kommer somna i maten säkert, haha skoja! Kram Andrea
Det delade ut såna här drycker idag eftersom det är FASHION NIGHT ikväll, perfa nu. Få en energi kick!
Kommentarer
Postat av: Moa

Beyond Retro har säkert något som passar!

2013-09-01 @ 19:44:08
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback