Andreas Wijk

Bloggaren Andreas Wijk har varit med om en hjärtoperation som man kan läsa om på hans blogg. Jag tycker som Kenza redan nämnt på sin blogg att man kan gå in på hans blogg och skänka några fina ord!
Gör det!
Jag skänker mina ord i detta inlägg (inte för att jag tror att han läser blggen men men) i alla fall tycker jag att du är otroligt stark och inspirerande och jag hoppas att du tillfrisknar snart och mår bra inom en snar framtid! Fortsätt vara så starksom du är så kommer allt succesivt bli bättre! Kramar och "tillförfriskningsönskningar" från Awa.
 
Kommentarer
Postat av: DIJE.

Känner mig lite efter men vad heter hans blogg? :)

Svar: kanal5.se/Andreaswijk
boosha.blogg.se

2013-02-03 @ 21:34:47
URL: http://missforeveralone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback