Deep Repair Masque

För några dagar sedan så trillade den här ner i brevlådan. Det är en Deep Repair Masque för håret från bangerhead.se, man kan också kalla det för hår inpackning. En djup rengörande inpackning som hjälper att reparea och återfukta slitet och skadat hår. Så efter du har shampoo nerat ditt hår så tar du en liten klick och sedan kammar ut! Jag lärde mig från första gången jag använde den att jag behöver inte så mycket för är ganska dryg. Så jag skulle nog säga att den här är ett måste i din dusch, för håret vill också ha en riktigt avkoppling ibland, så ta den 1 gång i veckan och minska med att tvätta håret gör minst 2-3 i veckan för man behöver inte mer!  
 
Kram Andrea
Canon EOS Rebel XSI / Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback