FASHION? YES PLEASE!

Hej, jag var inne på Zara häromdagen och ville ögonshoppa lite, jag har inte shoppat på huur länge som helst så jag antar att det blir lite vårshopping snart, ska bla införskaffa vita tajta jeans. I alla fall så tycker jag att kläderna på Zara var helt splendid, eleganta och snygga, det kändes som man gick in i värsta "high-fashion" butiken, jag älskade speciellt jackorna med skinnimitation och de slappa otroligt sköna tröjorna. Det var även mycket "animal-prints" och coola färgnyanser.
Här kommer lite bilder från årets kollektion;
 
Riktigt coola vita jeans
Snygga skor, med cool färg och mönster
Men hur snygg jacka?
Såååå fin och perfekt, måste ha!!!
KRAM AWA
Kommentarer
Postat av: Tigist

Kan inte ni typ ha att ni lägger ut filmtips på eran blogg? Filmer som ni har sätt skulle vara bra för att jag behöver lute tips med filmer. Den där filmen ''the vow'' som ni tipsade va riktigt bra!!
Kram Tigist

2013-02-25 @ 17:15:29
URL: http://Nattstad.se/Tigist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback