Q/A

Blake Jacket:
Q: Hej kan ni snälla förklara var Abrecrombie och hollister ligger i stockholm? De som är centralast, ska åka dit och vill gärna till de butikerna :D TACK :D
 
A: Abercrombie har ingen affär i Stockholm, men Hollister har 2! Så den ena ligger i Gallerian på Hamngatan och den andra i Täby Centrum. :)
 
Studio Time:
Q: Awa : var köpte du den väldigt fina halsduken , scarfen mm ???  Och vad är det för märke? Den med puss munnar på ?  Kram
 
A:Tack att du tyckte den va fin, vet ärligt talat inte, det är min mammas , hehe :)
 
Målar:
Q: Jag har en fråga till dig awa! 
Du vet att du la upp en video på din gadrob jag undrar var den grejen som man kan sätta på tröjor som du har kommer ifrån? 
Du sa att du bara har en av den! Och du kan väll skriva det som ett inlägg så jag vet eller så kan du maila mig
 
A: Jag köpte den på Bik Bok tror jag för sjukt länge sen :)
 
Tjejer och Killar:
Q: Vart hittar man Beyones dokumentären? :)
 
A: Jag googlade runt men kollade på denna sida;  http://www.thegreatplanet.com/beyonce-life-is-but-a-dream-hbo/ , men den krånglade lite så annars googla runt. :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback