Sociala medier

Vi har fått frågan om vi kan visa vad vi heter på olika medier som instagram osv... Följ oss gärna på allt här nere ;)
 
Andrea (Klicka på bilderna om ni vill se större)

Instagram: Andiss                   Tumblr: Sthlm-girl.tumblr.com
                    
 
 
Awa

Instagram: Awasantessonsey         Fanpage på Facebook: Awa Santesson-Sey    
                                                                
 
Youtube: AwaSantessonSey
Och det vi har tillsammans
 
Bloggen så klart! ;)            
 
Videofyme: Boosha                       Polyvore: Theboosha                                Bloglovin: Boosha
                                                      
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Awa och Andrea! :-) Ni har super fin blogg! Gillar den verkligen! Jag är webb/blogg designer så om ni behöver elr vill testa något nytt finns jag på min blogg ( fifeens.blogg.se ) Har designat många bloggar och hoppas ni vill kika in i min blogg och kolla efter! Kraam

Svar: Tack, men jag håller på med en design själv just nu! Men tack ändå :)
Boosha

2013-02-27 @ 21:22:37
URL: http://fifeens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback