VINNAREN

Nu har Awa och jag hittat vinnaren till våran tävling! Grattis Ida!! 
 
 
Och det här är Idas motivering! Och Ida vi kommer maila dig nu om mer info :)

"Jag tänkte motivera Varför just jag borde vinna. 

Jag ser upp till er båda sjukt mycket, eran modestil, erat sätt att motivera folk att träna. Ni fick mig att börja träna med mina vänner. Ni fick mig att tro mer på mig själv när det gäller mode. Jag har alltid velat smälta in i mängden men ni fick mig att ändra på det. Ha en unik stil. Har alltid älskat mode. 

Jag tycker att jag borde vinna därför att jag kollar eran blogg dygnet runt, jag följer era tips. Ni gör min vardag mycket lättare. På sätten ni ger tips på allt. Jag vet att chansen att just jag skulle vinna är ganska liten. Men om jag vann skulle det betyda ALLT. Ni två är min inspertation, ni påminner mig om mig och mina bästis. Därför kan jag läsa eran blogg och förstå precis allt. Finns så mycket jag har och säga, kan inte utttrycka allt. Skulle betyda allt om just jag vann. Jag har följt eran blogg ända sen ni starta den. Sen Awa var med i x factor har jag hejat på dig. Jag har alltid gillat dig också Andrea."
 

GRATTIS IDA!!!! SNART KOMMER EN NY TÄVLING ALLESAMMANS, KRAM BOOSHA
Kommentarer
Postat av: Elma

GRATTIIS DU FÖRTJÄNAR DET VÄRKLGEN :))))

2013-02-14 @ 19:59:45
Postat av: Anonym

VA?! Motivering skulle ju bara vara på 4 meningar! Ni kan inte göra ett undantag bara för att hon ser upp till er och det är riktig bullshit. Inget illa menat men vad är det man ska se upp till? Weird..

Svar: Hej Anonym, alla som skrev in motiveringar var längre än 4 meningar, att se upp till oss är hennes eget val men det vi gick på var; "erat sätt att motivera folk att träna. Ni fick mig att börja träna med mina vänner. Ni fick mig att tro mer på mig själv när det gäller mode. Jag har alltid velat smälta in i mängden men ni fick mig att ändra på det. Ha en unik stil. Har alltid älskat mode. ", detta att vi hade gjort hennes självkänsla bättre kändes bra. Kika in på nästa tävling så kanske du har chans att vinnaKram Boosha
Boosha

2013-02-14 @ 21:54:14
Postat av: Mariam

Grattis Ida!<3

2013-02-15 @ 20:28:20
Postat av: Ida

Tack för de snälla kommentarerna :) Super glad!!

2013-02-17 @ 19:25:20
URL: http://iddas.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis Ida:)!

2013-02-18 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback