Favorites?

Här om dagen så kom jag på att man kan ha månades favoriter!! Det kan vara allt mellan produkter till kläder till mat? lol men jag tror det kommer bli mest produkter eftersom kläder varjerar man så ofta med och det gör man inte riktgit med smycken och produkter! Men vi får se vad det blir varje månad. Men i alla fall jag fotade då mina favoriter men ingen bild blev seröst bra.. Så här får ni en sneak peak som jag tog som blev bra i alla fall, så får jag försöka igen sen. (Det är den längst till höger som har varit min favorit)
Och den inspiration jag har fått det här i från är från Youtube från en tjej som heter Talia som gör månades favoriter! Klicka HÄR för att komma till en av hennes videosar. Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: vicky

Kan inte ni göra favoriter januari o göra så varja månad? I ett videoklipp.. Det är en som gör så på youtube hon har sååå bra videos! Snälla kolla, man får inspiration - http://www.youtube.com/watch?v=Usv0fAx9QT4

2013-01-28 @ 09:14:39
Postat av: Matilda

Var finns såna små parfymflaskor att köpa? Älskar er blogg!!!

Svar: Jag vet inte köpte dom i usa ! :D
Boosha

2013-01-28 @ 20:39:12
URL: http://tillisens.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback