Summer

I somras så åkte jag med min familj till Grekland Kos, men det som var roligast var att Andrea hängde med. Vi var där en vecka och solade, badade, åkte ring efter båt, åt en MASSA god mat och bara hade det allmänt kul i en vecka. Vädret och humöret var på topp. Saknar sommaren något enormt och taggar på att få superbra betyg sista terminen i 9:an för att sen kunna ha en Awesome sommar. Denna sommar kommer vi säkert resa till solen , brukar bli så haha, hoppas att Andrea kan hänga med! Annars brukar vi vara på Andreas land, vilket är otroligt mysigt, Andreas familj brukar inte åka så mycket på sommaren utan mer höst/vinter så hoppas på att kunna hänga med de nån stans nästa gång. Men denna sommar tror jag hon ska till sin brorsa i Chicago hmm, hon får nog skriva lite utförligare om det haha. I alla fall så tänkte jag slänga upp lite bilder från Grekland!
 
 
På Arlanda åt vi innan avfärd, jag hittade en Amerikansk senap som jag gjort tv-reklam för, kan lägga upp den någon  gång.
 
 
Underbara utsikten från hotellrummet, gaaash älskar sommaren!
 
 
Lyckorus, en på båten tar kortet haha ;)
 
Mamma fixade en fin frisyr på Andrea
 
En mysig bild på mig och Andrea.
 
Nu är det slutbloggat för min del ikväll, tror Andrea slänger in ett sista också kram och senare godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

åå helt otroligt fina bilder!!

saknar också sommaren, tyvärr reser vi inte så ofta:(

2013-01-07 @ 19:55:15
Postat av: FELICIA BERG

Älskar eran blogg! Den är en av mina favoriter <3

Svar: :)
boosha.blogg.se

2013-01-07 @ 19:55:54
URL: http://bergfeliciaa.blogg.se
Postat av: anna

Varför är ni så snygga

2013-01-07 @ 20:11:44
Postat av: Anonym

Varför är ni så snygga

2013-01-07 @ 20:11:52
Postat av: Jessica

Åh vad härligt ni ser ut och ha det!
Kram Jessica :)

2013-01-07 @ 20:14:00
Postat av: moadavidsson'

Suupergo blogg, verkligen! Titta gärna in på min, och sen vill jag önska dig er riktigt härlig kväll. Kram

2013-01-07 @ 22:32:17
URL: http://www.davidssonmoa.blogg.se
Postat av: Anonym

lol

2013-01-20 @ 17:23:45
Postat av: Anonym

lol

2013-01-20 @ 17:24:00
Postat av: AK

Var i grekland var ni? btw: jättefin blogg!

Svar: kos, tack!
boosha.blogg.se

2013-01-25 @ 09:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback