Long time no see

Hej bloggen, det var länge sedan jag skrev ett otidsinställt inlägg, men har ju sommarlov och har haft ett stressigt men roligt  år,  så vilar och fokar på musiken nu!
Men i allafall så har jag landat från New York  och är jet-lagged, men det var en otroligt rolig resa , shoppade och upplevde kulturen, och jag ska göra inlägg om de olika dagarna under den kommande veckan, de kommer vara tidsinställda för jag åker till Grekland snart åååå ska bli mysigt! 
Btw, så har jag införskaffat en systemkamera så vi kan härmed börja med kvalitébilder från min sida också!
Då har jag en fråga till er, när vi börjar gymnasiet kommer det vara väldigt mycket troligen men vi vill uppehålla bloggen så tänkte att det kan vara bättre med två inlägg per dag ett från Andrea och ett från mig som är välarbetade och har fina bilder?! Ibland kanske man slänger in ett mobilinlägg, men vad tycker ni , jag tycker nog kvalité före kvantitet!?
Kramis , tack för att ni fortfarande läser vår blogg! Kram Awa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Visa shoppingen!!

2013-06-28 @ 12:29:21
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback