Sommar jobb

Jag har började sommar jobba på bageriet i torsdags på midsommar! Det är jätte kul att få jobba med andra människor och stå och sälja i en kassa. Alltid när man har varit och handlat i mat affären när man var liten så har man alltid önskat att man någon dag ska få jobba med en kassa! I alla fall jag, vet inte varför jag har alltid sett det som ett roligt jobb!  Men nu gör jag det i alla fall! :)
Ibland kan det bli hektisgt med massor av kunder på en gång och så kan det gå fel ibland eller något sånt, så man blir rätt trött efter en dags arbete! Men det är det värt! Kram Andrea
Canon EOS Rebel XSI / Andrea
Kommentarer
Postat av: Moa

Awa och Andrea ni är så vackra och eran blogg är sjukt bra! Får massa inspiration från er och ni verkar vara jättesnälla! Ni har alltid så fina kläder! <3
Kram

2013-06-24 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback