Designen klar!!!

Nu är designen äntligen klar!!! Som jag har sutit med den flera timmar gjort nya från början, googlat osv... Väldigt jobbigt att göra design men det är kul när den bli klar och bra! Vi kommer fota en header tillsammans men har aldrig haft tid därför har vi bara en text för stunden! Sen så har jag bara en ska kvar att försöka få texten i menyn lite åt höger men det listar jag ut snart, om inte ni vet! Kommentera då, ni gör en jätte tjänst då!! Men jag tyckte den förra var irritierande när allt var vit över allt! haha
Vad tycker ni om designen, några synpunkter? Om ni inte ser den uppdatera bara sidan! ;) Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Wendela

Jag tycker att designen är jätte fin!

2013-03-29 @ 13:27:57
Postat av: Hanna

Awa bara du kunde lägga upp dina uppträdanden från X factor så att hela världen kunde se,det skulle vara grymt !

2013-03-29 @ 21:20:30
Postat av: Isabella Werecki Lycknert

Designen blev skit snygg!

Förresten ska ni till One Direction konserten i maj? :)

2013-04-01 @ 14:53:04
URL: http://isabellawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback