FLIGHTMODE

Hej bloggen, det är så kul att läsarsiffrorna är så grymma och jag vill bara tacka alla er som läser och fortsätt sprid bloggen!!
I alla fall så är det så skönt med Påsklov och jag ska snart gå upp och göra mig i ordning för att flyga, och ne inte utomlands , men inom Sverige!! Ska hälsa på lite familj och så!
Denna vecka är dock inte heeelt läxfri utan har tre saker att göra;
1. Läsa ut Svenskaboken(gör det på flyget)
2. Skriva en uppsats som jag inte vet vad den ska handla om för ingen i klassen vet vad vi har för uppgift!
3. Läsa klart engelska boken och skriva en log!
Det enda jobbiga är väl uppsatsen, jaja, denna vecka kommer bestå av påskfirande, shopping, bloggning och träning!
 
I put my flightmode on , see ya later, alligator! / love Boosha(Awa)
 

 

Tumblr_mjwwitx6vb1rj5fu5o1_500_large
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback