If you live to be a hundred...

If You Live To Be 100 | Wall Decals
Hej! Idag så har det varit en ganska lugn dag, drog på en härlig lunch med några tjejer på Vapiano, det var urmysigt för vi hade inte träffats på länge. Så det har varit en ganska chill dag! Men idag i allafall så kom jag på mig själv med att googla på quotes, för typ en månad sen var jag och mamma på en bokhandel i Sturegallerian då såg jag denna mysiga bok och bestämde mig för att köpa den haha, 99 kr tror jag den kostade, älskar små quotes och denna är fylld med det sen var den så fint rosa också! Bad de slå in den , då är det lite extra kul att öppna haha! Den är i allafall mysig och gullig, ska nog köpa fler med olika tema på quotes, får se om jag hittar några i London! Ha det bra så hörs vi , Kram Awa
 

If You Live To Be 100 | Wall Decals

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskar eran blogg får jättemycket inspiration !! <3 kolla gärna in min och min kompis blogg skulle upskattas www.nattstad.se/cisters kram

2013-10-16 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback