Make Up

EDIT: Min text försvann till detta inlägg!
 
Det här är det smink som jag använder vardagligen. Jag tycker om när det ser naturligt ut men ändå att man har lite färg i ansiktet. Därför försöker jag sminka mig så lite som möjligt.

make up - Andrea
 Ps. om ni vill ha direkt länkar vart ni kan hitta allt smink klicka på bilden :)
 
1. Benefit - Hoola, matt bronzer. Min absoluta favorit bronzer, den är inte så mörk men kan bygga på den om man vill få den mörkare. Jag har haft min snart exat i ett år och har fortfarande kvar produkt i den.
 
2. Benefit - Pore fessional, primer. Den här primern ska minska porer, tycker inte den gör det så bra men är en toppen primer.
 
3. Nars - Orgasm, blush. All time favorite blush, en ikon för NARS behöver inte säga mer
 
4. L'Oreal Paris - Volume Million Lashes excess, mascara. Inte min favorit mascara, den smular efter halva dagen, måste köpa en ny!
 
5. Benefit - Hello Flawless, powder fondation. En grym puder fondation kan användas med borste och svamp för lätt eller mer tänkande.
 
6. Make up store - Cover all mix, concealer. En väldigt bra concealer, men dock så gick locket sönder så den började torka, även fast med nytt lock så är den lite torr vilket är synd.. annars super bra!
 
7. Ögonbryns penna - obs, denna använder inte jag har ingen anning om vart min kommer ifrån. 
 
8. Eye brow gelé - Min kommer från kicks atm funkar helt ok, men sa troligtvis köpa den som är på bilden som är i från Anastasia i London. 
 
Hoppas ni tyckte vad kul att veta vad jag använder för smink! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback