Real techniques

Tänkte tipsa om ett par super bra billiga smink borstar från ett märke som heter Real Techniques! Jag köpte dom för länge sen, eller egenltigen var det min bror som köpte dom åt mig i London. Så det är ett minus med att dom inte går att hitta i sverige men man kan beställa HÄR ifrån!
De jag köpte var en trio limeted edition borstar. Då få man med en face brush, conture brush och eye brush. Jag andvänder alla dom tre till lite olika saker. Den största till bronzer eller puder fonation. Den mellan stora till contoring med mat bronzer och den minsta till ögonskuggor eller concealer. 
Är ganska nöjd med borstarna men eftersom det är duo fibers så är dom väldigt glesa så det fastnar inte så mycket smink på borstarna, men jag gillar inte heller att ha för mycket. Så det beror lite på ibland älskar jag dom och ibland inte! ;) Men tycker verkligen ni ska prova någon från det märket, mycket omtalat! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback