Star dust and green woods

Idag är jag ledig! Super skönt, studie dag i skolan. Så jag ska följa med Awa till frisören för hon ska klippa sig och sen ska vi plugga privat juridik till vårt prov i veckan.
 
Här om dagen målade jag både manikyr och pedikyr i lite höst inspererade färger. 
Från vänster till höger; NCLA - Hollywood Hills Hot Number // Mavala - Infinity // L'Oréal Paris - 613
 
Det är första gången jag provar NCLA nagelacket (glitter nagelaket ovan på mina naglar) det är ett toppen nagelak som man kan ta över vilken färg som helst som piffar till det hela. Nästa gång ska jag prova med svart bas för att få det mer effekt fult.
Den gröna färgen på tårna påminer om skogen, den har blivit min favorit färg att ha på tårna nu för tiden. Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback