What to wear?!

Hej bloggen!! För några dagar sen hade jag på mig denna supermysiga tröja från New House som jag lånade från min vän Julia! Den är typ förklaringen på hösten och vintern för mig, den är supermysig och gosig! Ska bara köpa såna tröjor i London typ, det är snart avresa till London ska bli så kul! Vi kommer förhoppningsvis ha grym och intressant uppdatering om vi hittar internet, vilket  vi ska haha!!  Mina Accessoarer på bilden så valde jag bara att ha den fina tröjan och ett halsband samt mitt coola lite småtöntiga "batman"-armband i silver för jag tyckte det blev snygga kontraster! Ha en fin dag, ska på ett roligt möte idag kring musiken, taggad! Kram Awa
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lova

Kan inte ni göra dagens outfit ? Snälla

2013-10-15 @ 17:10:28
Postat av: isabella

så fin! Vart kommer armbandet ifrån?

Svar: Tack! Det kommer från Yourglow! Kram Awa
boosha.blogg.se

2013-10-15 @ 17:40:56
URL: http://blackfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback