NcLa

Hej! Hoppas ni haft en bra vecka, äntligen fredag! Ska plugga lite och sedan bara träffa vänner i helgen. Jag har haft en superhektisk men rolig månad , har varit på massa möten och så! Jag ska ju medverka i "Alla Tiders Hits" den 5:e oktober så vi börjar repa inför det, sedan har jag fått bilderna ffrån plåtningen vilket var kul! Det händer massa roligt nu och vi spelar in för fullt! Men i helgen blir det vila och kompishäng!
 
Jag älskar att fixa mina naglar när man inte har något att göra , men när man vill bli fin snabbt och enkelt om naglarna så blir det oftast bara fult och slarvigt. Men nu finns dessa fantastiska "nailwraps" som är som en snabb manikyr, det finns sjukt snygga mönster och detta på bilden var en kar favorit! Dessa kommer från NcLa och jag har även nagellacket där ifrån som funkar perfekt till! Jag tog foton på dessa två och gjorde naglarna senare, sen laddade kameran ur men så just idag blir det inga foton på naglarna men ska försöka göra ett roligt inlägg med lite olika nailwraps då både jag och Andrea har olika mönster och färger! Ha en trevlig helg! Kram
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback