Trådning

Hej hej, jag bloggar lite snabbt här idag istället för Awa! Hon har haft fult upp hela dagen och är fortfarande så jag bloggar i stället åt henne idag. :)

Idag så var det skola vi fick lära oss studieteknik och lite annat sen en ganska intressant föroläsning. Sen efter skolan gick jag och trådade mina ögonbryn som det heter. Man plockar ögon brynen med ett snöre, då drars det bort från rötterna och gör att håret inte växer ut lika snabbt och gör hårstråna finare efter varje gång. Jag blev jätte nöjd med resultatet (kan kolla på bilden nedan) gjorde dock väldigt ont, men det var värt det. Eftersom jag har lite problem med mina ögonbryn att dom växer ut väldigt fort och det är inte bra att noppa för ofta, så var detta toppen!
 
Nu ska jag fortsätta med matte vi har ett stort läxförhör tills imorgon på 30 sidor.. Och imorgon bilder det även CHIC Galan för mig, Awa och min pappa! :D Super kul jag och pappa var där förra året och nu fick även Awa följa med!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg

2013-09-15 @ 16:22:24
Postat av: Anonym

Snygg

2013-09-15 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback