Trött

Igår så var det vrgs inpark som jag och Awa gick på med Bianca och Marielle med alla deras nya klass kompisar! Det var high school tema så jag och Awa var high school girls! Det var en bra kvällen, lite till och från ibland men annars var det jätte kul.
Så kom hem ganska sent igår och började klockan 8 idag.. och det första vi gjorde var att skriva ett gammalt nationellt prov och jag höll på att somna fler gånger om, hehe. Så nu när jag kom hem efter skolan så somnade jag direkt i soffan tills för typ en timme sen. Så har ätit lite middag nu och ska se halv vägs till himmlen nu och äta lite Ben & Jerry och sen blir det lite plugg innan det är dags för att sova igen! ;) Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback