Sommarfräscht smink

Hej! Long time no see , känns så ovant att blogga men kan lova en riktig grym nyhet i höst! Btw så är det sjukt kul att se att så otroligt många kikar in här dagligen, wow kram!
Men varför jag bloggar idag är för att jag inte kunde hålla mig från att tipsa er om hur ni blir "fab" i sommar, idag var jag och införskaffade nytt lätt sommarsmink från Make Up Store!
Bl.a. En grym ögonbrynsskugga och en matt bronzer som föll väldigt naturligt på hyn
, det har varit otroligt svårt att hitta en bra bronzer utan glitter i så denna matta variant passade super! Sen så har de även nu ett sjukt bra erbjudande på ett lätt mikropuder som inte känns tungt på hyn men ger en fräsch finish nu i sommar , det kostar endast 100 kr så spring dit för erbjudandet går ut om en vecka! 
Kika in på min instagram @awasantessonsey och följ mig där fram tills vi bloggas vi mer i höst!
Kan även nämna att det väntas ett litet event med Make Up Store i höst så tills dess fråga efter deras Micronized Compact Powder och få den i din färg för endast 100 kr innan 30:e Juni!! 
 
 Fina butiken
Sommarprodukter :)
 
Pudret!!! Värt😻
 
 
Kram Awa
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback