28/2/2013

Idag så har jag tagit min sista spruta av livmoderhalscancer (man tar 3st) och min kompis sa att den sista skulle vara värst så jag var super rädd innan, men det gjorde lite ont när själva vaccinet kom in men resten av dagen så har jag inte känt något ALLS i armen vilket är skönt. För man brukar vara lite bedövad med jag glömde bort att jag hade tagit sprutan! ;)
Sen så träffade jag mormor och vi gick till Thielska Galleriet och kollade på Munch (det är han som har gjort Skriet, en känd tavla) det var faktisgt ganska kul, gillade dom tavlorna mest som hete Madonna! Sen gick vi och åt lunch på Ulla Winbladh åt deras super goda kött bullar, mums! Sen efter det så gick jag lite på stan och nu är jag hemma! Och måste bara säga att det är så bra väder just nu!! Solen skinner och man kan använda solglass ögon, kom våren nu!
 
Här är lite bilder från dagen! + en outfit 
Pälsväst // Blus - Massimo Dutti // Byxor - Zara 
Möms, så gott
Jag och mormor i bilen i hennes roliga mössa
Tog en Caramel Latte på Espresso House, tyvärr så gör Starbucks godare... :(
 
Så det var allt för mig idag! Nu ska jag sova för imorgon så är det också mycket på schemat! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback