Tipsar

Innan jag åkte till Thailand, så köpte jag denna prudukt från Kicks det är en Deep Conditioner. Eftersom när man åker till varma länder så badar man mycket och det gör att håret blir väldigt slitet. Så det är som en snabb hår inpackning. Och det bästa med den här är att den luktar Bubbelgum, vill bara äta upp den när jag luktar på den, lol. Så om du ska snart åka till ett varmt land så är detta ett het tips! Och det här är även en reseförbakning så den är inte så stor och räcker länge!!
 
Kram Andrea
Aussie 3 minute Miracle Deep Conditioner - 59kr Kicks
Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan! Jag ska till Thailand till februari, den 10 och jag har faktiskt tänkt på att köpa den på kicks! :)

Haj da! <3<3

2013-01-28 @ 16:27:06
URL: http://missij.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hej hej andrea!! :) Snälla svara jag undrar bara när man använder det ? Är det varje dag efter man badat klart ?? eller kan du förklara lite snabbt, tack på förhand

Svar: När man duschar/badar som balsam fast man har i det lite längre bara, kram
Boosha

2013-01-28 @ 16:41:10
Postat av: Sara

Den där är jättebra :)

2013-01-29 @ 10:32:55
URL: http://sparklelover.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback