Angela C

Så här ser ballerinorna ut! Mina föra kom ballerinor kom också från Angela C, det är Biancas mammas affär och har super snygga skor och jätte bra kvalite på dom, jag hade mina förra i 2 år kanske och nu köpte jag nya för dom andra har nu blivit försmå! Jätte nöjd, och man kan redan börja använda dom för det är så varmt nu! 

Lite kort om igår, så följde jag med Awa igår och det var jätte kul vi träffade några gryma dansare också som var med och dom lärde oss en liten koregrafi som vi kanske kan visa sen! Efter det sov jag över hos Awa och jag lagade fattiga riddare till frukost (imorse) super gott! Sen behövde jag gå för jag skulle till ha läxhjälp men hon var sjuk såg jag sen när jag kom hem, så pluggar matte nu till NP och lyssnar på musik! Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: malin

Hur mycket kostade dom och vart ligger affären.

Svar: Kolla svaret på den andra kommentaren! :)
boosha.blogg.se

2013-05-05 @ 15:01:07
Postat av: Linn

Supersnygga! Vad kostade dom och vart ligger butiken exakt?? Älskar eran blogg<3

Svar: Humlegårdsgatan 7 och tror c. runt 800! Tack! :)
boosha.blogg.se

2013-05-05 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback