Nike free run 5.0

Ahh, nu är dom äntligen mina!! Och jag älskar dom, super sköna, mjuk och glöm inte snygga. Jag har faktiskt använt dom här på dagarna istället för converse för jag har lite ont i en tå lol och dom är verkligen sååå bra. Kommer inte kunna gå tillbaka till converese nu.. Hahah!

Lite snabb update här ifrån Chicago!
Vi har ätit super god mat hela tiden och sen varit och shoppat och gått runt på stan!
Sen har även min bror och hans flickvän kommit ner här 2 dagar och hon har hjälpt mig med balkläning har hittat en bättre här, helt kär!! Kommer visa den när vi har vår bal i skolan.
Sen imorgon åker vi till min brors skola och på söndag är det hans graduation (avslutning) på skolan och sen är vi där ett par dagar innan vi åker hem! :) men nu ska vi snart ut och gå till millenium park, där dom har den där stora silvriga bönan! Bilder från hela resan kommer upp när jag kommer hem också så ni vet! Kram kram Andrea

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Haru ngn dejt till balen?

Svar: Nej, man blir till delad! ;)
boosha.blogg.se

2013-05-10 @ 18:09:33
Postat av: S

Vad heter affären där du köpte skona ? :)

Svar: Nordstrom! :)
boosha.blogg.se

2013-05-11 @ 17:29:26
Postat av: Fia

Fiiiiina!! :-)

2013-05-13 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback