Söndags trött

Pälsväst - / Svart tröja - Uniqlo / Byxor - BikBok (Awas) / Skor - Minnetonka / Väska - Mathildé
Solglassögon - Triwa / Skärp - H&M for ELLE / Armband - Curciani, Evfa Attling
 
Söndagar brukar alltid vara en seg dag, man kommer igång sent och hinner knappt göra något. Men idag så var jag och Ariana och fotade med hennes obejektiv som precis kommit tillbaka från lagningen. Så hilma bra bilder det blev när jag fotade henne, men sen när det var min tur så blev det helt plötsligt jätte mörkt och fokuset började krongla... lite synd! Men vi får göra det igen någon annan dag. 
 
CY Andrea
Kommentarer
Postat av: Vilma

Vart kommer den fina pälsvästen ifrån? Älskar er blogg!!

Svar: Tack så mycket! :) fick den av min gudfar föra året. Är inte hundra men tror den är från Monroe i Sture gallerian! Kram Andrea
boosha.blogg.se

2013-10-22 @ 12:26:27
Postat av: sofiaa

FIna bilder! Vilken kamera fotar du/ni med? :)

Svar: Tack så mycket! Det är Arianas kamera vi använde oss av. Kommer inte ihåg vilken kamera hon använder sig av, det är i alla fall en Canon. Objektivet har hon köpt till, för i övrigt som är väldigt bra. http://arianag.blogg.se <--- här är hennes blogg kolla runt lite där om du hittar ditt svar där istället. Kram Andrea :)
boosha.blogg.se

2013-10-22 @ 18:49:48
URL: http://iamsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback