JUSTIN BIEBER

Hej är hemma från skolan idag för är helt slut och för att jag har magknip som jag har konstant efter jag äter och har haft det sen februari nu, vi har tagit blodprov och så men vet inte vad det är. Hade det under hela konserten igår också men det var så sjukt jobbigt men försökte inte tänka på det eftersom jag var på konserten och skulle njuta.
I alla fall så tänkte jag berätta lit om upplevelsen, filmade lite som jag får klippa ihop sen!
Alla som hade Meet And Greet fick gå in i Annexet där vi var under X-factor, vi satt på röda stolar och det var runt 100 pers eller mer där inne. Vi som hade köpt biljetterna blev lovade individuella bilder och de som har kontakt med hans skivbolag eller vunnit fick ta gruppfoton, vi hade alltså köpt biljetterna.
Vi väntade i flera timmar på honom och åt under tiden, sen efter lång vänta kom han i en röd Onepiece inrullandes på en Segway, det var som ett litet tält uppställt mitt i rummet och alla fick ställa sig på kö.
Sedan fick man lägga gåvor på ett bord om man hade några, sen togs man in i tältet där han stod, han såg ut som en docka, helt perfekt hud, jag hann inte uppfatta något för det gick såååå snabbt så man hann inte säga något och hann knappt se honom det tog max 5 sek vilket var lite trist för man hade gärna velat säga hej och bara hinna se hans ansikte , man schasades nästan ut av vakterna efter nån sekund. Men det var ändå kul och han kramade om mig på vårt foto och bilderna har inte kommit än men lägger upp de så fort de kommit!
Sedan var konserten och eftersom vi hade Meet and Greet så skulle vi få stå längst fram i Golden Circle men de som hade Golden Circle hade redan kommit in men vi fick komma fram efter ett tag och i slutet stod jag längst fram vid staketet. Fick ögonkontakt med honom men han nuddade inte min hand haha, men träffade ju honom innan men nuddade en av dansarna så det var kul! Julia som jag gick med fick i slutet med sig Dans plektrum och Justins trumpinne så det var kul! Vi fick även en goodiebag med vinylskivor som skulle varit signerade men det var de inte tyvärr...
Men overall så var det en awesomkväll trots magont osv, men allt gick lite för snabbt! Men det var fantastiskt och om ca, 2 veckor är jag redo för en till konsert!
UPDATE; AUTOGRAF HITTADES PÅ SKIVAN!!
Kram Awa
Jag tog denna bild, fatta va nära helt sjukt!!!
Kommentarer
Postat av: Ante

Underbart att läsa och se dig såhär glad Awa, saknar att se dig framträda varje fredag , TV4 play finns. Skulle bara vilja tipsa dig om att jag tror att du är med på bild från konserten allra längst fram i en av Bingo Rimers bilder på instagram just nu åttonde bilden från början .

2013-04-25 @ 14:35:06
Postat av: Julia

Hej!! Jag såg din m&g bild!! Den var jätte fin! Ni ser jätte glada ut båda två!! Men hur fick du tag i m&g så du kunde köpa dom? Och är det honom du ska se igen? Eller 1D? :))

Svar: Tack så mycket!!! Ne det är 1D, min kompis var den som fixa så köpte jag av henne.
boosha.blogg.se

2013-04-26 @ 08:01:45
Postat av: Anonym

Vilken konsert är det om 2 veckor? Snälla svara!

Svar: det är One Direction
boosha.blogg.se

2013-04-26 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback