Justin Bieber

Jag tror vi alla har haft våra crushs på Justin Bieber, men nu tycket jag hans album Belive är ur tråkigt! Men så nyligen så släppte han en updadet verson på den med nästa alla låtar fast acustiskt!! WOW, dog typ Marielle och jag lyssnade typ bara på dom låtarna på väg till Romme, det helt stört va bra dom var!!! Har helt klart en ny Bieber crush, gasshhh jag börjar typ gråta hur snygg och gullig och allt vad jag vet vad han är!!  ♥
 
Älskar hans nya frisyr också!!!! Smälterrr
Klicka på bilden för att komma till hans Youtube account där ni kan lyssna på alla hans Acoustic låtar om, och om igen.. ;)

När vi ändå pratar om Justin det finns just nu ett klipp som går runt överallt nu på Facebook och Youtube, säger inget tror videon får tala för sig själv. Lol Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback