2013 Jar

Jag har gjort som en minnes behållare! Såg att en annan tjej hade gjort det här på blogg.se´s framsida! Det är att man tar en burk och så för varje gång det händer något kul som får dig att le så skriv ner det och lägg det i din burk! Sen kan man pynta den också så den blir lite fin och sätta en skylt med 2013, för om man göra flera vem vet har en hel samling tillslut!
Och så när året är slut så kan man öppnade och läsa alla roliga saker som har hänt genom 2013. Åå älskar sånt när man ser på bilder från roliga stunder man blir så glad!! Så det kan nog bli ett roligt proket under 2013!
 
Kram Andrea
Klicka HÄR för att få insperation vad andra har gjort för några 2013 Jars ;)
Kommentarer
Postat av: Clara

Fin! Kommer också göra en sån. Vad stod det på lappen där i? :)

Svar: Vad kul! Jag skrev våran blogg ;) /Andrea
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 09:24:40
Postat av: Elma

Gud vad roligt! ;) och skit snygg var ju burken oxå :)

2013-01-12 @ 09:48:53
Postat av: Caroline

Åh vilken smart idé! Vart köpte du dedär glittret någonstans?

Förresten, jag går i årskurs åtta och ska somsagt praoa. Jag har jättte länge funderat på vart och har velat göra det för CHIC som du gjorde. Och nu undrar jag om det är någon bra idé? Kram!!

Svar: Tyvärr inte längre dom har ju stängt ner! Så nu är det bara på webben tror att det inte är en lika rolig prao då.. :/ /Andrea¨

Och glittret kommer från panduro (alla staplar) och den guldiga kommer från Face stockholm :)
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 10:12:51
URL: http://dimitrius.blogg.se
Postat av: Jessica

Va fint det blev!! En kul ide skulle vara om du typ tar foton på några lappar så man vet vad ni/du har för roliga minnen :) tycker ni har en rolig blogg iaf och lyssna inte på dom som säger elaka saker! Dom är bara dumma. Hare bra! ;) :)

Svar: Ja det kan jag nog göra eller i slutet av året! :) Tack så mycket :) /ANDREA
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 13:18:12
Postat av: Caroline

Till Andrea:
Jaha, vad synd :(. Vet du någon annan bra tidning som man skulle kunna PRAOa till?

Svar: Tjej tidingar skulle väl vara kul! Typ Julia, Veckorevyn eller StyleBy. Men jag vet inte om dom tar in prao. Dom gör egentligen inte det på Chic alltså jag var på Aller media men jag fick det ändå genom att min pappa jobbar med dom! Men maila runt till olika tidningar, fråga skadar inte! :)) /Andrea
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 18:09:57
URL: http://dimitrius.blogg.se
Postat av: milli

Smart Andrea!

2013-01-12 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback