Choklad gröt

Nu har jag provat att göra choklad gröt med banan och äta det till frukost! För gröt är bra att äta till frukost. Och det var faktiskt väldigt gott! Förutom att jag tror jag tog för lite vatten så att den blev som en klump! Lol

Kram Andrea

Recept på choklad gröt med banan

-

1 dl havregryn

2 dl vatten/mjölk

1/2 mosad bannan (Andra halvan kan du ha på, sen efter)

1 1/2 tsk kakao

Lite salt

1/2 vanilj pulver

Blanda ihop alla ingredienser och koka upp eller värm i micron i 2min! Sen kan du ha på lite topping som hallon socker/kanel eller banan som jag hade! :)

Kommentarer
Postat av: Hugo Rosas

Hej,

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Hur gör jag? =)

Kram!

Svar: Maila vår mail [email protected]
boosha.blogg.se

2013-01-23 @ 09:26:15
URL: http://hugorosas.se
Postat av: Andrea

Åh vad gott det ser ut! Har du ett recept på det som du kan dela med dig av?

2013-01-23 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback