Dolly Rockers

 
Kommentarer
Postat av: Ida(Awas fan)

Hej:]đŸ˜˜â™„ Hur fĂ„r man en youtube video pĂ„ blogg.se?

2013-01-12 @ 12:40:11
URL: http://idadh.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! JÀttefin blogg och ni Àr bÄda tvÄ jÀttesnygga! En frÄga till Awa. Var du nervös pÄ din X-Factor audition? Jag ska nÀmligen söka i vÄr om det blir en andra sÀsong och jag undrar om du har nÄgra tips pÄ hur man inte lÄter nervositeten pÄverka rösten och bara vara lugn. Du ser sÄ fruktansvÀrt naturlig ut pÄ din audition och din röst Àr ju to die for!! Vet du föresten om det blir en andra sÀsong? :)
JÀttetacksam för svar! Kram

Svar: Tack sÄ mycket, va kul att du vill söka, jag vet inte om det blir en andra sÀsong men hoppas pÄ det! Jag brukar bara tÀnka att jag har kul och har repat sÄ mycket att inget kan gÄ fel! Kram Awa
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 17:45:57
Postat av: angelica

Är ni sugna pĂ„ att fĂ„ en lite roligare design? Jag kan en del inom design-omrĂ„det och jag hade gĂ€rna hjĂ€lpt er. SjĂ€lvklart helt gratis. Ni fĂ„r helt sjĂ€lv vĂ€lja hur ni vill ha det, bilder, fĂ€rger osv men tror mĂ„nga skulle vara glada om ni hade lite mer fĂ€rg pĂ„ er blogg! :D

2013-01-12 @ 20:04:02
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Magda ;)

Heeej!!
Jag bara undrar varför heter eran blogg boosha??

Svar: Det Àr lite pÄ skoj! :)
boosha.blogg.se

2013-01-12 @ 21:49:39
Postat av: Ida (Awas fan)

Jag vet varför! Ni kolla pĂ„ Familjen Kardashian och dĂ„ sa de boosha/bosha (vet inte vilket) och dĂ„ googlade ni upp det. Och dĂ„ stod det att det betyder bull shit men ni tyckte att det lĂ„tt coolt sĂ„ ni döpte eran blogg till detđŸ˜Šâ™„

2013-01-13 @ 12:50:48
URL: http://idadahliz.devote.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback