GULDBAGGEGALAN

Igår så ägde Guldbaggegalan rum och mammas kompis son spelar en av huvudrollerna i Snabba Cash, han var nominerad till bästa manliga skådis men han vann tyvärr inte. Det är en spännande gala och i år var Babben Larsson programledare , en mycket bra sådan, hon var även väldigt fint klädd. Nu ser jag bara fram emot Melodifestivalen som ska ledas av Underbara Gina Dirawi oc Danny Saucedo, jag har under 2012 träffat båda de så det ska bli kul att se, de kommer säkert göra ett sjukt bra jobb. Men iallafall istället för att Dissa outfits från röda mattan Guldbaggegalan så ska jag lyfta fram några som klädde sig fint!
 
Alicia Vikander var riktigt snygg i vitt och en senapsgul clutch
Cool och vågat färgval men jag tycker att det funkade
Carola var väldigt fin i grått med ett fint statementhalsband
Marie Serneholt strålade i denna skapelse av Ida Lanto, fint med den vinröda clutchen!
Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

alicia var sjukt fin igår, gillade klänningen hon hade under galan :)

2013-01-22 @ 17:49:20
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon på bild nummer 2 är min sysling! Visste inte ens att hon var där haha :)

2013-01-23 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback