I Was Here

Idag efter skolan så satt jag och Carolina och jobbade lite mer på vårt föredrag (Milstolpar inom Atomfysiken) och gick hem typ vid 18 idag igen.. lol men vi satt inte och rå plugga hela tiden som tur! :)
Jag visade Beyonces låt I was here som är nog min favorit låt av henne! Specielt den när hon uppträder för FN. Man blir helt tagen, Carro fick rysningar och jag blev nästan tår ögd haha lol men det är helt sjukt vad hon har för röst!
Och budskapet var att även fattiga barn eller vuxna som lever i slumen även ska vara stolta och visa att dom har varit här (I was here ;). Så sätt på den nu på bästa kvalité och ta stor skärm och njut lovar att ni kommer bli lite rörda!! Gasshhh I love Beyonces röst, önska jag hade en sån röst!! 
 
Nu ska jag nog lyssna på den igen... lol
Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: whilma

Awa du är verkligen lik Beyonce! :D

Svar: ^^Tack bäst komplimangen kram Awa
boosha.blogg.se

2013-01-24 @ 20:36:23
URL: http://whilmalautin.blogg.se
Postat av: sanna vännström

Så sjukt bra hon sjöng och alla bilder var rörande



Men jag vill också skriva att det är en jätte fin blogg!!!
Jag har träffat dig awa you are awsom
Kram// tjej som vill visa att hon kan sjunga srecic som du *!!!

2013-01-25 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback