Awa-André Mouche

Tänkte visa mitt fina armbandsur från André Mouche , fick den av mamma när jag var 12 tror jag och har nästan aldrig använt den men nu känner jag mig tillräckligt ansvarstagande haha! Den är så fin och jag älskar att det är en klocka men om man stänger "locket" så är det ett superfint armband. Den passar i lite finare tillfällen och det ska bli kul att se om jag kan använda den snart, borde använt den på balen men hade inte den i tanken! Nu ska jag fortsätta städa rummet för det måste vara fint när vi lämnar Sverige för New York om några dagar (gaaaah längtar) så att det är fräscht när man kommer hem!
Kram Awa

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg klocka:)

2013-06-10 @ 21:14:24
URL: http://juliaonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback