Suprise dinner

5 bilder från i lördags på Awas överrasknings middag!
 
Det hela började med att jag hade sagt till Awa att vi skulle äta en sista middag tillsammans innan hon åker till New York. Så jag höl kvar henne ett tag där jag träffade innan vi skulle gå till resturangen, eftersom då var Becco, Elin och Fanny påväg ditt och skulle ta bordet!
 
Det var jätte kul att se hur Awa blev överraskad, jag var lite nervös att hon skulle se dom förtidigt när hon hade precis kommit in för då skulle det knapp vara någon suprise. Som tur gjorde hon ej det, och tjejerna hade tagit bordet och satt med menyerna för deras ansikten! haha, jätte kul Awa hade verkligen ingen anning.
 
Det här var Awas överasknings middag för hennes föddelse dag som dock är om lite mindre en månad, men hon kommer vara i NY och sen grekland osv. så det är fult upp! ♥ dig Awa, puss och kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback