Dagens Outfit

Blus - Odd Molly // Jeans - JC // Väska - Ceannis

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vart har du köpt skalet ?:)

2013-03-01 @ 09:01:19
Postat av: Anonym

Hej jag undrar hur ni gör videor på videofyme , jag menar lixom , hur kan ni typ spola frammåt, asså typ klippa bort det , som blir "fel" haha fattar ni? <3

Svar: Den videon som Awa när hon spola upp när hon måla eller jag gjorde min hår video? Vi har lagt in video klippen i ett program som heter iMovie och redigerat! :)
Boosha

2013-03-01 @ 13:21:42
Postat av: Linnea

Är det Awa's kläder? Bara undrar för hon hade en exakt likadan outfit när hon sjöng i Helsingborg. Förutom väskan då! :) kram tacksam för svar

Svar: Nej, det är min blus hon lånade den när hon var där! Men hon hade ett par andra byxor och jag har mina! :)
Boosha

2013-03-01 @ 22:49:52
URL: http://goosha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback