HAIR

 
Hej bloggen!
Jag fick lite frågor om hår när det är lockigt och om hur man ska ta hand om det! För att vara ärlig så vet inte jag exakt och prövar mig fram, men jag ville ändå anstränga mig för att hitta något tips så jag surfade runt och hittade denna video om hur man får bort friss i håret för lockigt hår(funkar säkert för platt) , friss i håret är det enda problemet för mig, vissa dagar är det mer/mindre frissigt så att de fina lockarna inte syns! VIlket är trist så kolla på denna video, speciellt i slutet, så får ni superbra tips, sen kommer det en review på en produkt för lockar imorgon bitti! Puss och kram Awa!!
Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej awa! Jag undrar om du har några bra tips på schampo/balsam/inpacknigar , jag har nämligen exat samma hårtyp som dig men jag hittar aldrig bra hårprodukter, helt någon som minskar frizzet men samtidigt inte torkar ut håret! Jätte tacksam för svar! Kram

2013-03-08 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback