Macadamia Natural Oil Reviving Curl Cream

Hej bloggen, vi fortsätter på samma spår med hår(rimmar lol) jag fick för ca 2 veckor sen en hårkräm från  http://www.bangerhead.se/ , de var så snälla och skickade det. Jag sa att jag skulle vara helt 100% ärlig om produkten och jag har prövat en liknande produkt innan som var super bra , men som gjorde håret lite "hårt".
Så jag ville pröva något nytt!
Så detta var perfa, nu har jag prövat produkten på bilden ovan 2 ggr och jag är KÄR , den är så himla bra, lockarna håller sig under hela dagen utan att vara "hårda" och den minskar frisset och jag är supernöjd. Jag rekomenderar den verkligen till alla med lockigt hår, 100% ärligt så är den fantastisk!
 
Länkar;
 
Produkten;
Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Det är kul att prova på något nytt, och det är roligt att höra med att du gillar produkten på bilden. :D

2013-03-08 @ 14:08:23
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback