Plain Water

Shit vad jag har kämpat med en gif (när det är flera still bilder i ett bild spel) på ett vatten glass när vatten nivån sjunker men nej hemsidan man gör det på ville knappast sammarbeta med mig...
I alla fall så tänkte jag prata om vatten! Vatten är det typ enklaste jag vet eller i no när man ska ta ett ämne så tar man alltid vatten, det är lätt och smakar helt ok. Och man kan typ hitta det vart som helst! Men så tänkte jag dela med om ett litet tips!
Jag har börjat med att fylla en vatten flaska när jag kommer hem eller efter middagen och så ska jag drukigt upp den innan jag går och lägger mig!
Eftersom kroppen behöver hela tiden vatten man kan nästan aldrig få i sig för mycket vatten men man ska minst dricka 1.5L vätska per dag! Vet inte ens om jag gör det!
Vatten är bra för:
Hyn och hår, återfuktas och blir inte lika torr
Får inte ont i huvudet lika lätt eftersom vi sitter vid dator/mobil hela tiden så blir det jobbigt för hjärnan.
Koncentrationsförmågan och uthållighet, vatten behövs för kroppens och musklerna återhämtning vid fysik träning.
Energiupptaget förbättras
Stress och trötthet minskas
Jag hittade dom här tipsen på halsosidorna.se och vet inte riktigt om alla funkar, tror inte det direkt efter man har drukit ett glas vatten utan kanske i långa loppet! Kram Andrea
 
 
Kommentarer
Postat av: Josefin.

På instagram har ni länkat er blogg så man bara kan trycka på den så kommer man hit.
Hur han ni gjort så det blev en länk?

Svar: man går in och ändrar sina inställningar och skriver in sin webbadress på webbadress :)
Boosha

2013-03-16 @ 18:34:04
Postat av: victoria

har någon utav er gifboom?

Svar: Jag hade men har inte längre! :)
Boosha

2013-03-17 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback