Society6

Åå gud vad jag älskar den här hemsidan dom har så grymt snygga designer som man kan få printade på böcker, tävlor eller iphone skal och det var jag mest ute för! Jag har hela tiden velat ha ett ska här ifrån och kollat in den här sidan då och då men eftersom det finns så många kan man inte bestämma sig! Det roliga med sidan är att det är vanliga personer som skickar in sin design så finns då dom här mallarna på skal och böcker som man printar dom på! 
Här är några av mina favoriter! Kram Andrea
Det kostar 35 dollar så ungefär 245kr och HÄR hittar du deras hemsida
Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fina vill ha dom också Kram!

2013-03-19 @ 16:42:24
URL: http://sandrasaade.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback