100 New fashion designers and a nail polish

Detta fick jag av min gudmor + ett present kort på hm (köpte min bikni för pengarna)
 
Bättre sent än aldrig liksom! Ja, så kan det gå fick i måndags min julklapp av min gudmor! Vi har inte träffats på jätte länge vilket är synd och vi har alltid missat varandra pga. resor osv. Och det var inte ens jag som tog emot packet utan mamma åt lunch med henne så nu var det verkligen länge sen, kanske min föddelse dag.. 
 
Aja, blev i alla fall jätte glad! En inspererande bok har även fått en street style bok av henne! Har inte hunnit prova nagelacket ännu men det tror jag kan bli super coolt speciellt till en mörk outfit! Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Emma

När fyller du år Andrea

Svar: I november!
boosha.blogg.se

2013-05-25 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback