Alla tiders hits

Igår va ju Awa med i SVTs program Alla tiders hits, då var jag och Marielle med hela dagen backstage. Vi kom ditt vid ett och gick vid 10 ungefär, dagen gick väldigt fort och det var aldrig riktigt tråkigt. Vilket var tur eftersom en sådan lång dag när man själv inte har någon uppgift (förutom att stötta Awa) så kan det lätt bli tråkigt!
 
Väldigt kul sammanfattings vis även fast inte Awa vann! Här är några bilderr från igår :) Kram Andrea
Bilder: Awas mobil och min + instagram 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Awa. Du är så himla grym med din röst och utstrålning på scen, såg dig när du uppträdde varje gång jag ser dig och fyfan vad du är grym!! Du kommer att utvecklas under din resas gång ännu mera oxå. Du kommer att komma långt om du verkligen vill du kan bli en internationell stjärna det såg vi alla under x factor. Jag hoppas att du släpper en lugn och långsam låt där man verkligen får höra din röst kapacitet men oj vad jag också vill höra en rolig och snabbare låt med en musik video till där du bara jamming och verkligen visar upp för världen att du kan dansa och ha kul också!! Det finns många unga tjejer idag som har fina röster men ingen har utstrålningen och den naturliga tillvaron på scen som du har, visa den!! Så spännande att se vad som kommer att hända här näst för dig, längtar tills singeln och albumet kommer ut! Jag är med dig Awa, du är grym!!! Och vilken vän du har, Andrea verkar stötta dig så fint, ta hand om henne <3

Svar: Åååå va fina ord tack!! Ja det är hon ! Kram , ta hand om dig
boosha.blogg.se

2013-10-07 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback