make up store my best friend

Produkter från ett av mina favoritsminkmärken Make Up Store
Dessa produkter från make up store är några av de bästa sminkprodukter jag har! Bland annat så ser ni produkten som ser ut som ett läppsyl, det är ett cooling stick för ögonen och är så otroligt behagligt på morgonen när man är trött, man blir pigg direkt! Sedan den brunaktiga produkten är en slags highlighter/bronzer/shimmer , men jag ville ha den lite flytande så det blev en lättare vardagssminkning, såå då fick jag tipset om deras lite "gömda" produkt som ligger där som en svart tub, den kan man blanda i vilket smink som helst och ändra "konsistensen".  
Sedan har jag även en superlätt cc foundation som är en colour corrector som jag använder som concealer typ, funkar superbra!  Ha det bra! Kram Awa
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback